Index
Help
Inloggen
Registreren
Keyboardforum
»
Algemeen
»
De winkels
»
foute adviesprijzen Bax, mag dat?
Nieuwste berichten
voice setting voor " time is tight "
door
johnny
[14 februari 2019, 20:34]
Roland VA-76 USB Floppy drive Gotek
door
albert123
[14 februari 2019, 14:42]
Mijn eerste nummer medley van de Shadows
door
pieter1969
[13 februari 2019, 16:39]
Ook even voorstellen
door
Rene67
[11 februari 2019, 09:41]
even voorstellen
door
Rene67
[11 februari 2019, 09:31]
De PSR S970 is binnen.
door
pieter1969
[10 februari 2019, 22:23]
te koop: Technics KN2000
door
johnny
[10 februari 2019, 19:25]
ketron x1 nederlandstaligebhandleiding
door
Edgar74
[09 februari 2019, 10:40]
Roland G800
door
pcallewaert
[09 februari 2019, 09:31]
Korg PA50, PA50SD of PA80 ?
door
Soneg
[08 februari 2019, 20:29]
De cijfertjes
Statistieken
Totaal Posts: 51156
Totaal Topics: 7821
Online Vandaag: 86
Meeste Online: 282
(15 januari 2014, 09:46)
Gebruikers online
Gebruiker: 1
Gasten: 53
Totaal: 54
pieter1969
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
[
2
]
Allemaal
Omlaag
Auteur
Topic: foute adviesprijzen Bax, mag dat? (gelezen 5594 keer)
Ramon1973
Gast
Re: foute adviesprijzen Bax, mag dat?
«
Reactie #10 Gepost op:
30 oktober 2013, 21:23 »
Tja ik kan Lemmens alleen maar gelijk geven.
Als ik kijk naar Bax-shop kan ik alleen met goede gevoelens daar over schrijven.
Had tijdje terug een controller bestelt welke pas over 3 dagen geleverd kon worden en warempel volgende dag stond de postbode met het pakketje al voor de deur.
Vorige dag besteld om 17:00 in de avond.
Omruilen is geen probleem en ze verkopen geen troep of rommel.
Ik wil best weleens prijzen gaan vergelijken maar op gegeven moment bespaar je hooguit een 15 euro.
En dan moet je het bij een winkel kopen welke je niet kent.
Dat deed ik jaren geleden bij Dijkman muziek webshop, netjes betaald maar heb enkele weken moeten mailen voor ik mijn bestelling kreeg.
Ik hield 20 euro in de pocket maar had 1000 euro aan ergenis te pakken.
Groetjes:Ramon
john smies
Regelmatige bezoeker
Instrument: Korg PA1000
«
Reactie #11 Gepost op:
31 oktober 2013, 09:51 »
Dit is met afstand de meest bedenkelijke bijdrage in dit forum ooit. Wat Theo betreft, man waar maak je je druk over ? Zoals anderen al zeiden ga gewoon na waar je een leuke netto prijs kunt krijgen voor datgene wat je zoekt , en kijk naar service, etc.etc. Wat maakt het nu uit of de bruto prijs 20 of 40% hoger ligt ? en dan maar tegelijk gaan roepen dat het daar oplichters zijn, ongelooflijk. Ik heb diverse spullen daar gekocht, sommige ook geretourneerd en ben altijd zeer snel en correct geholpen bij Bax. Bovendien hebben ze twee jaar terug nog een prijs als beste internet winkel (naar ik meen) in de wacht gesleept. Ben het volkomen eens met Joost hier.
Wat ik nog veel bedenkelijker vindt hier, en ik verzoek de moderator hier aandacht aan te besteden, is de bijdrage van Maestro Luc. Ook hij vindt het nodig om Bax muziek aan de schandpaal te nagelen maar vergeet erbij te vermelden dat hij zelf in een muziekzaak werkt, nar ik meen net over de grens in St. Niklaas of die buurten. Ik had van hem wel meer correctheid verwacht,ergo hij had zich beter hier helemaal niet in kunnen mengen m.i.
vr.gr.
John
Theo-J
Gast
«
Reactie #12 Gepost op:
31 oktober 2013, 10:16 »
Hallo, wat wordt er toch gereageerd
is die Bax heilig ofzo?
Het is echt niet iets dat alleen mij stoort hoor.
De consumentenbond heeft het zelfs heel duidelijk op de website staan:
http://www.consumentenbond.nl/campagnes/stop-prijsmisleiding/wat-is-prijsmisleiding/#item1
Als het niet belangrijk zou zijn dan zouden zij er natuurlijk ook geen aandacht aan besteden.
Ik ga het dan toch eens bij hun neerleggen. Ik ben normaal echt niet zo'n zeikerd die zich overal maar over opfokt hoor maar nu wil ik het wel weten ook.
Groeten
Bart
Administrator
Topposter
Geslacht:
Instrument: Roland E-80, Roland TD-4KX2, Tama
«
Reactie #13 Gepost op:
31 oktober 2013, 11:34 »
Ik sluit mij aan bij degenen die stellen dat het volslagen oninteressant is wat een winkel als "vanaf"-prijs noteert. Die prijs doet niet meer terzake, en tegenwoordig hebben we met 5 muisklikken de beste prijs gevonden.
Wat betreft de door jou aangehaalde HP503: Met slechts 5 minuten Googlen kom ik 8 verschillende "Adviesprijzen" tegen van evenzoveel aanbieders. En dat zijn allemaal gevestigde namen.
Wat je uiteindelijk zou moeten interesseren is de prijs die je vandaag moet betalen voor dat ding.
De consumentenbond en de wetgever mogen dat misschien misleiding noemen, maar ik ben dan zo vrij om die wet hopeloos achterhaald te vinden. Of die adviesprijs echt klopt heb ik namelijk binnen een paar tellen gecontroleerd. Bovendien is dit soort "vanaf"-prijstactiek zo oud als de weg naar Rome.
Kort en goed: het topic van dit bericht zou dan ook - áls je er al een punt van wil maken - moeten luiden
'Foute adviesprijzen in winkels, mag dat?'
- maar dan volgt een discussie vol juridische haarkloverij waar we hier absoluut niet op zitten te wachten.
En dan volgt mijn Meester-Visser-oordeel: aangezien dit topic is gestart met als enige doel specifiek Bax aan te vallen op een werkwijze die door élke winkel wordt gehanteerd (van Albert Heijn tot autodealers), sluit ik dit topic en zal het uiteindelijk worden verwijderd. Kritiek op een winkel is prima, dat houdt ze scherp, maar onterechte kritiek alsof Bax de énige is die dit doet, daar laten we ons niet mee in.
Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
Disclaimer: Keyboardforum.nl heeft geen banden met Bax en wordt niet betaald door Bax. Schrijver dezes was niet dronken of onder invloed van verdovende middelen.
«
Laatst bewerkt op: 31 oktober 2013, 11:39 door Bart
»
Ik beantwoord GEEN vragen die via e-mail of privébericht worden gesteld als ze in het forum thuishoren!
Keep calm and forum on!
Print
Pagina's:
1
[
2
]
Allemaal
« vorige
volgende »
Keyboardforum
»