Mijn naam is Skywalker en ik wou mij even voorstellen.Ik ben begonnen met orgelles toen ik 9 jaar was.Op mijn 11de ben ik ook begonnen met drumles.Op mijn 15de als drummer in mijn eerste band.Ook altijd toetsen blijven spelen.De laatste jaren als begeleider van zangers/zangeressen/ duo's.Heel veel keyboards en synthesyzers versleten maar de laatste 6 jaar blijven hangenbij Yamaha. (heel veel psr's, tyros, en op dit moment de Psr-s970.Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en kennis/enz te delen.
Zo dat is ook niet niks...vraag me af of je geen spijt hebt van de T5...ik kan mijn draai nog steeds niet echt vinden met de Psr-970...ik mis vooral de upper3 . Ik heb hem naast een Tyros4 getest hier...werkelijk elk klankje vergeleken. Heel veel dingen zijn net zo goed..de gitaren en effecten vind ik beter klinken dan in de voorgaande Tyrossen...Verder zijn er ook dingen die minder klinken. Met name de piano's en strings.. Daarin vond ik de Tyros beter. Verder heeft de 970 ook weer dingen die geweldig zijn. multipad wave's afspelen enz... Ach ja.. wat de 975 extra heeft weet ik niet. Ik heb me daar nog niet in verdiept.