.....De graphite is bedoeld voor PC en IMAC muzikanten en ook hebben ze speciaal voor de IPAD een aparte controller uitgebracht.De Carbon 49 welke een plekje heeft om de IPAD op te kunnen leggen.Aan deze controller ga ik geen aandacht schenken want ben een echte verstokte Windows gebruiker.Heb geen hekel aan Ipad's en dergelijke producten van Apple maar ik kan er als PC muzikant niet zo heel veel mee.......
Hoi Aad,Ja helaas ook Apple gaat MS kuren vertonen, vroeger was het namelijk hetzelfde verhaal bij Windows..een merk printer kon weleens weigeren ondanks dat er HP of Lexmark op gedrukt stond.Lag er aan dat er een Windows Logo te weinig op de doos/apparaat voorkwam en dat vond Bill niet zo leuk.Maar inmiddels kan je met Windows eigenlijk alles wel via USB of PCI wel in de PC kwijt en werkt het vaak ook nog prima.Apple is er heel erg duidelijk in, fabrikanten mogen dingen maken maar dan alleen voor een Ipad en anders kunnen ze wat Apple betreft de boom in...Samson heeft zich dus ook ingedekt door 2 versies op de markt te laten verschijnen.Van alleen Ipad gebruikers zullen ze alleen niet veel winst maken vermoed ik Groetjes:Ramon