Ik ben erg aan het twijfelen. Ik speel al jaren op Yamaha maar laatst had ik van iemand een Korg micro-arranger te leen om eens wat te luisteren. En ik moet zeggen ookal zijn die geluiden al verouderd ik was er erg van onder de indruk. Ik ga vandaag eens luisteren naar de Korg Pa700. Misschien stap ik na jaren Yamaha wel over op Korg. Eens kijken of hij makkelijk te bedienen is.
Mijn mening is dat mensen die in de eerste plaats zingen het beste af zijn met een Korg ( er gaat niks boven het gevoel van een echte band achter je te hebben) en mensen die vooral instrumentaal bezig zijn waarschijnlijk beter af zijn met een Yamaha. De beste oplossing is trouwens altijd twee keyboards , een Korg plus een Yamaha. Met heel veel geld dus een PA4X + Genos, met heel weinig geld b.v. een PA500 of PA6600 ( gebruikt) met een Yamaha PSR 750/950 (gebruikt). Overigens, de drums zijn met uitzondering van de Genos op alle Korg modellen beter van kwaliteit m.i. en dat geldt ook voor de vocaliser/harmoniser die bij Korg van TC Helicon komt.....
vrgr.John SmiesP.S. tip: Van der Zwaag Muziek, Dokkum !!!!!