Totaal aantal stemmen: 7
Volgens Feedback zou de nieuwe psr-s serie in juni/juli uitkomen, maar men verwacht rond Augustus, en het zou nog uitgesteld kunnen worden naar september. (m.a.w. geen touw aan vast te knopen dus)
Berichtje van Yamaha:de PSRS700/S900 zijn waarschijnlijk vanaf Juni 2007 in de winkels
De meeste keyboard kunnen geen custom voices aan, dus wat dat betreft...Graag gedaan, ik was toch in de buurt
De meeste keyboard kunnen geen custom voices aan, dus wat dat betreft...Dat ben ik niet met je eens, er zijn er genoeg die dat wel kunnen.Gem begon er al mee, en later volgden Roland, Yamaha, Korg.Bij de een heet het uservoice, bij de ander weer custom voice.Dus ja, ik vind het jammer dat Yamaha hiervoor gekozen heeft om dit weg te laten.Er zijn namelijk klanken die niet in het keyboard zitten, en je misschien wel nodig hebt, en niet iedereen heeft de ervaring om zelf klanken te maken, dus...........Maar ja, zo is er altijd wel wat, om te zeuren.
Ron,Tussen de Tyros 1 & 2 zat ruim 3 Jaar,dus de werkelijke levertijd,een jaar na de introductie van de tyros kwam de 3000 op de markt,dus wat de tijdsspanne betreft klopt het helemaal.Dus Okt 2008 kunnen we de Tyros 3 verwachten Groet,Soryt