Ik wil de DGX uitbreiden omdat ik meerdere geluiden gelijk wil kunnen spelen zonder het keyboard de hele tijd om te stellen gedurende het spelen. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden. Je kunt het keyboard wel splitten maar dat vind ik ook niet ideaal.Wij spelen met de band vooral covers maar de geluiden die de dgx heeft zijn eigenlijk wel voldoende. Het gaat er dus vooral om dat ik niet de hele tijd hoef om te stellen.Verder wil ik het tweede keyboard gaan gebruiken voor de repetities, dan hoef ik de DGX niet de hele tijd mee te slepen. Het keyboard moet dus kleiner zijn, ik zat zelf te denken aan 5 octaven. Qua functies heb ik alleen eigenlijk transponeren nodig, voor de rest speel ik toch alles zelf.Ik vind zelf de Korg PA50 een goed keyboard maar ik denk eigenlijk dat dit keyboard te goed is om te gaan gebruiken waar ik het voor nodig heb.
Hoi,Ik heb al wel een beetje rondgekeken.. maar ik ben eingelijk nog aan het twijfelen.. ik speel namelijk in een band.. en vroeg me eigenlijk af, of het dan niet verstandiger was om een synthesizer erbij aan te schaffen? Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zijn de voordelen van een synt ten opzichte van een keyboard?groet johan