Wat is er mis mee om je te oriënteren in 'gewone' winkels en vervolgens in een webstore kopen wanneer die een beduidend lagere prijs bieden. Voor de Roland E50 waar ik nu naar kijk scheelt het zo'n 50 euro. Misschien een schijntje op een bedrag van 1000 euro maar toch een hoop geld.
Wat is er mis mee om je te oriënteren in 'gewone' winkels en vervolgens in een webstore kopen wanneer die een beduidend lagere prijs bieden.
Op zich staat het ieder vrij om te kopen waar hij/zij wil natuurlijk, maar of genoemde manier eerlijk is vind ik een ander verhaal. Een gewone winkel (zonder eigen webwinkel) zal zelden aan de prijs kunnen komen van een pure webstore. Persoonlijk gun ik een winkelier ook zijn brood en valt er ook nog wel te onderhandelen. In absolute zin mag 50 euro best een aardig bedrag zijn maar mij gaat het hier om een principe. Als de gewone muziekzaak niet meer kan bestaan kun je je ook niet meer oriënteren en je keuze bepalen op grond van eigen ervaringen met een produkt (in dit geval keyboard). Dat is er dus mis mee.
Tsja, het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Ieder zijn eigen mening.